Стрічка

Фонд екстреної допомоги

post-image

На час війни ми створили фонд/програму, якій буде надавати первісну одноразову фінансову допомогу. Основа фонду — благодійні внески всіх небайдужих.

Допомога надається маріупольцям, що виїхали з міста після 15 березня та зараз перебуювать на підконтрольній українській владі та армії території.

Пріоритет надається родинам підлітків, які є учасниками та учасницями арт-кластеру Ось, людям, які фізично постраждали від блокади, людям з інвалідністю, та сім’ям з дітьми.

Відповіді на найпоширеніші питання

– Чи можу я отримати допомогу?

– Ми надаємо (тільки) фінансову допомогу сім’ям маріупольців, що вибралися з міста та мають у складі дітей, літніх людей, та людей, яким потрібна медична допомога.


– Як отримати допомогу?

– Заявку на єдиноразове отримання грошової допомоги можна подати за посиланням нижче (Отримати підтримку);


– Скільки розглядатимуть мою заявку?

– У середньому, період розгляду заявок складає від 2-х до 7-ми днів;


– Навіщо вам моя особиста інформація?

– Ми маємо бачити, що ви реальна людина, яка потребує допомоги, для цього ми питаємо у вас ваше актуальне фото (або фото вашої дитини/бабусі/перелому і т.д.) та перевіряємо ваші соц. мережі на давнину. Також, ми отримуємо багато запитів, що мають некоректний номер картки, і надаючи посилання на соц. мережу, ви даєте нам можливість зв’язатися із вами та скорегувати дані для виплати. Ще раз наголошуємо на важливості коректного та детального заповнення усіх полів заявки, від цього напряму залежить, чи отримаєте ви кошти.


– Чому мені не прийшли гроші?

– Якщо упродовж 7-ми днів ви не отримали переказ, це означає, що ви або не відноситеся до пріорітетної групи, або з ваших соц. мереж ми не змогли впевнитися, що ви та ваша історія реальна (це стосується щойно створених, пустих або приватних акаунтів, також багато людей просто пишуть “інстаграм” та “фейсбук” замість посилання на сторінку – такі заявки ми, звісно, ніяк не можемо перевірити), або ж ви надали некоректний номер картки та не вказали посилання на соц. мережу, тож ми не змогли надіслати вам кошти.


– Як дізнатися, що моя заявка пройшла?

– Див. попереднє питання. Ми не повідомляємо про відмову або зарахування коштів особисто.


– Моєму чоловіку прийшли гроші, а мені ні, чому?

– Ми робимо лише один платіж на сім’ю.


Маєш круту ідею?

    Повідомлення отримали
    Ми прочитаємо його і одразу вам відповімо :)