Продовжуємо досліджувати низовий активізм та різні компоненти публічних акцій та протестів у проєкті “Активація: Культура мирних зібрань” ✊
Цього разу події у нас відбуватимуться цілих два дні поспіль. І починаємо ми говоримо про те, як вийти на вулицю та потрапити в ЗМІ.

“Публічна акція — це живіша версія пресконференції” – на думку нашого експерта з мирних зібрань Михайла Лебедя. Протест може швидко розповісти світові свою позицію, але як це зробити ефективно? Навіть досвід Маріуполя доводить: яскраві акції потрапляють у світові ЗМІ, попри кількість учасни_ць.
❗ Чи достатньо уваги ЗМІ отримують соціальні проблеми, які підіймають активістки та громадські організації?
❗ Як змінювалась репрезентація уразливих груп та їх вимог в медіа останні десять років?
❗ Як залучати медіа для посилення голосу?
Говорити будемо з Gerasimova Taya, засновницею update.com.ua, інформаційною координаторкою Insight LGBTQ NGO
Вхід вільний