Стрічка

Скільки коштує творчість і як його продати? 🧐

post-image

Ні, це пост не про дорогі музейні експонати і не про блокчейн-арт. Сьогодні говоримо про фріланс! Так, щоб продавати свою творчість, вже необов’язково бути Мікеланджело або Ван Гогом. Перевірмо, наскільки ти готов_а монетизувати те, що створюєш?

1️⃣ Особистий бренд
Що робить популярних людей популярними? Кількість передплатників, звичайно. Чи варто говорити, що без класного Instagram зараз нікуди. Вкажи в описі профілю, що ти займаєшся творчістю і продаєш це, наприклад: “малюю ілюстрації на замовлення!”, І не забувай додавати в профіль фотографії робіт. Так твої потенційні клієнти будуть знати за чим можуть до тебе звернутися.

2️⃣ УТП
Ці три букви ох як важливі, якщо ти хочеш заробляти гроші. Унікальна Торговельна Пропозиція – це те, що відрізняє тебе від інших на ринку. Вивчи, що пропонують твої конкуренти, і чого у них немає. І зроби це своєю особливістю! Наприклад, “малюю ілюстрації на замовлення лапками котиків!”

PS – участь котиків добровільне і нешкідливе 😺

3️⃣ Портфоліо
Щоб отримати замовлення, спочатку потрібно показати потенційному клієнту що ти вже вмієш. Саме для цього потрібно портфоліо – всі твої найкращі роботи, зібрані в одному місці. Будь то тека на гугл-диску, PDF-файл, презентація, Лендінгем-сайт, Behance – портфоліо це твоє обличчя!

4️⃣ Фріланс-біржі
Якщо хочеш купити щось, ти йдеш в магазин. Клієнт, який хоче замовити картинку / татушку / відео / фотосет або щось інше, з великою ймовірністю йде на фріланс-біржу! Це такий віртуальний ринок, де ти можеш опублікувати своє портфоліо і УТП, встановити ціну і приймати замовлення. Прикладом такої біржі є, наприклад, Кабанчик або Fiverr. Ми обов’язково розповімо про них більше в наступних постах!


Нагадаємо, що проєкт «Арт-кластер «Ось» на базі платформи «ТЮ» став можливим і здійснюється за сприяння Проєкту USAID« Економічна підтримка Східної України »

Маєш круту ідею?

    Повідомлення отримали
    Ми прочитаємо його і одразу вам відповімо :)