Будуємо бізнес-модель для соціальних проектів. Кожне місто має свої проблеми, з якими боряться і влада, і активісти. Іноді, у активістів це вдається значно краще. Проте їх проекти не тривають довго. Люди вигорають без прибутку в постійній гонитві за грантове фінансування.
А що, якщо можна вирішувати проблеми міста, а то і суспільства в цілому та отримувати від цього прибуток?
Як перейти від активізму до підприємництва розкаже Орнелла Остапенко.
Орнелла Остапенко – креативна директорка та спів-засновниця соціального підприємства Creative Women Publishing. В 2020му році вона та ще 6 спів-засновниць вирішили відкрити видавництво з двома “але”:
- без стартового капіталу
- феміністичне видавництво, яке допомагатиме жінкам проявляти себе.
За рік існування вони вже мають 2 книги та одні з найінтенсивніших прожів на ринку. Бізнес пройшов точку беззбитковості та йде вперед.
Напередодні фестивалю Open Book, де видавництво презентуватиме свої книжки, співзасновниця завітає до арт-кластеру Ось, аби спеціально для молодих митців та мисткинь розповісти секрети креативного бізнесу.
Орнелла розкаже та покаже на прикладах, як створювати бізнес-модель, долати проблеми за методом дизайн-мислення, визначати своє позиціонування та будувати комунікаційну стратегію.
В кінці воркшопу ви матимете схему власної бізнес-моделі та шаблон комунікаційного плану.
Запрошуємо молодь від 15 до 22 років 23 вересня о 17-00. Вхід вільний.